He Judith, Zou jij voor mij willen kijken naar mijn beschrijving van mijn kwadranten. Zijn de verhalen consistent en lopen ze goed door? Je bent in mijn beleving een vlotte schrijver die er kijk op heeft. Dank!
Nou Saskia, jij hebt echt een vlotte enthousiaste beeldende schrijfstijl.Ik zie zo voor me wat je beschrijft. Je hebt ook goed onze gekozen trend verwerkt in je scenario's. Ik zie nu dat ik dat voor de opzet van ons gezamenlijk scenario 2 te weinig naar jouw toekomstscenario heb gekeken. Ga ik nog verwerken! Daarnaast heb je prachtige recente bronnen gebruikt (Biesta, Tegenlicht, United4Ed). Doordat je schrijft vanuit een leerling, zie ik bij de beschrijving van de kwadranten met de docent aan het stuur te weinig deze rol beschreven, daardoor zijn de scenario's onderling niet zo enorm verschillend.Wel heel inspirerend!
He Judith, dank je wel voor je feedback. Ik ga kijken naar scenario 2. Misschien moet ik aan dit scenario ook een stukje docent perspectief toevoegen om de rol van de docent te benadrukken. Misschien moet dat scenario zelfs wel uit het perspectief van de docent geschreven worden... Ik ga ermee aan het werk!
Nou Saskia, jij hebt echt een vlotte enthousiaste beeldende schrijfstijl.Ik zie zo voor me wat je beschrijft. Je hebt ook goed onze gekozen trend verwerkt in je scenario's. Ik zie nu dat ik dat voor de opzet van ons gezamenlijk scenario 2 te weinig naar jouw toekomstscenario heb gekeken. Ga ik nog verwerken! Daarnaast heb je prachtige recente bronnen gebruikt (Biesta, Tegenlicht, United4Ed). Doordat je schrijft vanuit een leerling, zie ik bij de beschrijving van de kwadranten met de docent aan het stuur te weinig deze rol beschreven, daardoor zijn de scenario's onderling niet zo enorm verschillend.Wel heel inspirerend!
BeantwoordenVerwijderenHe Judith, dank je wel voor je feedback. Ik ga kijken naar scenario 2. Misschien moet ik aan dit scenario ook een stukje docent perspectief toevoegen om de rol van de docent te benadrukken. Misschien moet dat scenario zelfs wel uit het perspectief van de docent geschreven worden...
VerwijderenIk ga ermee aan het werk!